Мардус, Наталія Юріївна2018-05-102018-05-102017Мардус Н. Ю. Формування категоріально-понятійного апарату визначення внутрішнього ринку / Н. Ю. Мардус // Причорноморські економічні студії. – 2017. – Вип. 24. – С. 46-49.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35996У статті розглянуто теоретичні і методичні підходи до формування категоріально-понятійного апарату визначення внутрішнього ринку. Досліджено поняття "внутрішній ринок", яке базується на великій кількості думок економістів-науковців, а також обґрунтовано, що внутрішній ринок є складною соціально-економічною категорією. Встановлено, що існування суперечностей у визначенні поняття "внутрішній ринок" полягає в наявності різних поглядів на об'єкт дослідження внутрішнього ринку, що проводились науковцями, які були представниками різних теоретичних шкіл. Результати дослідження набули подальшого розвитку визначення понятійного апарату економічної категорії "внутрішній ринок" з позиції різних теоретичних шкіл.The article deals with theoretical and methodical approaches to the formation of a categoricalconceptual apparatus for determining the internal market. The concept of "internal market", which is based on a large number of opinions of economists-scientists, is well-documented and it is substantiated that the internal market is a complex socio-economic category. It is established that the existence of contradictions in the definition of the concept of "internal market" consists in the presence of different views on the object of research of the internal market, conducted by scientists who were representatives of various theoretical schools. The results of the study have further developed the definition of the conceptual apparatus of the economic category "domestic market" from the standpoint of various theoretical schools.ukриноквнутрішній риноктоварнаціональна економікатоварний обмінконкуренціяmarketdomestic marketgoodsnational economycommodity exchangecompetitionФормування категоріально-понятійного апарату визначення внутрішнього ринкуFormation of category-conceptual device for definition of the internal marketArticle