Васильцова, Світлана Олександрівна2023-11-302023-11-302023Васильцова С. О. Використання маркетингу територій для розвитку туризму країни в умовах інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / С. О. Васильцова // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 297-299. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71366.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71366ukекономічна діяльністьмаркетингова діяльністьринкові відносинитуристичні послугибрендуванняВикористання маркетингу територій для розвитку туризму країни в умовах інформатизації суспільстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922