Райко, Діана Валеріївна2024-08-262024-08-262024Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Маркетинг відносин" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого рівня (магістр) вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 27 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80401https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80401Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Маркетинг відносин». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії між підприємствами, партнерами, споживачами у складі системи «споживач–підприємство–партнер», яка є стрижнєм інформаційної взаємодії на прикладі підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.ukметодичні вказівкирозрахункове завданнямаркетинг відносинмаркетингіндивідуальне завданнябюджет інформаційної взаємодіїМетодичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Маркетинг відносин"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X