Перерва, Петро ГригоровичНазаренко, Станіслав Миколайович2021-12-202021-12-202021Перерва П. Г. Формування принципів маркетингового забезпечення ІТ-аутсорсингу [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, С. М. Назаренко // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез. доп. 11-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 25 листопада 2021 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – С. 132-134. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55339.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55339Доведено, що до основних принципів створення системи маркетингу аутсорсингу слід віднести: принцип організаційної поведінки; професіоналізму керівництва; мотивації; оптимізації розміщення замовлень; економічної доцільності.ukаутсорсингінформаційні технологіїпринципиметодипромислові підприємстваФормування принципів маркетингового забезпечення ІТ-аутсорсингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329