Глізнцуца, Марина ЮріївнаПерерва, Петро ГригоровичВолченко, Анна Сергіївна2022-05-202022-05-202022Глізнуца М. Ю. Організаційно-економічне та маркетингове забезпечення космічного туризму / М. Ю. Глізнуца, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 699-701.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56919Доведено, що кілька опитувань не показують великих відмінностей у суттєвих даних, крім загального інтересу до відвідування космосу. Більше того, з цих результатів видно, що бажання подорожувати до космосу є у всіх культурах. Це дуже обнадіює для перспектив космічного туризму в цілому, тому що це підтримує ідею проведення космічного туризму як глобального підприємства, так що може бути забезпечений достатній попит, особливо на дуже дорогій фазі космічного туризму.ukкосмічний туризмбізнес послугринокпопитпропозиціяекономікаОрганізаційно-економічне та маркетингове забезпечення космічного туризмуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329