Кобєлєва, Анна ВалеріївнаПерерва, Петро Григорович2023-06-212023-06-212023Кобєлєва А.В. Особливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологій [Електронний ресурс] / А. В. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Право, інтелектуальна власність, креативні індустрії: сучасний вимір і подальші перспективи : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 19 травня 2023 р. / заг. ред. А. С. Штефан ; Наук.-дослід. ін-т інтелектуальної власності НАПрН України. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2023. – С. 59-64. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66432.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66432Доведено, що для детальнішої характеристики креативної інтелектуальної технології як результату надзвичайно важливим є оцінювання рівня її новизни. Таку оцінку запропоновано надавати, використовуючи різні показники (критерії). До них слід віднести рівень новизни (радикальності) технології, тип чи масштаб новизни.ukінтелектуальна власністькреативні технологіїкомерціалізаціяінноваційний розвитокОсобливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологійArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329