Велика, Дар'я СергіївнаСолодовнікова, Тетяна ВолодимирівнаЧерепанова, Вікторія Олександрівна2016-12-242016-12-242016Велика Д. С. Напрями вдосконалення стратегії розвитку торгівельного підприємства в умовах функціонування світової організації торгівлі / Д. С. Велика, Т. В. Солодовнікова, В. О. Черепанова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 28 (1200). – С. 37-40.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25703На базі аналізу сучасного стану діяльності вітчизняних торгівельних підприємств, визначено необхідність удосконалення стратегії розвитку цих суб’єктів господарювання у напрямку їх виходу на міжнародні ринки з експортом вітчизняних елітних алкогольних, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв. На підставі проведеного дослідження стосовно приєднання України до умов Світової організації торгівлі, що забезпечують вітчизняним торгівельним підприємствам скасування квот на експорт деякіх українських товарів, а також сприяливий характер для їх подальшого розвитку.ukалкогольна продукціястратегія маркетингутоварна політикацінова політикаalcohol productsmarketing strategyproduct policyНапрями вдосконалення стратегії розвитку торгівельного підприємства в умовах функціонування світової організації торгівліAreas of improvement strategies of commercial enterprise in the functioning of the WTOArticle