Кобєлєва, Тетяна Олександрівна2019-02-122019-02-122018Кобєлєва Т. О. Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції / Т. О. Кобєлєва // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : зб. наук. пр. 6-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студ. з проблем інтелект. власності, 27 вересня 2018 р. / НДІ інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2018. – С. 132-137.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39652Доведено, що маркетингові дослідження - це інформаційне поле, що дозволяє виробникам товарів і послуг взнати бажання і можливості споживачів, а також визначити своє місце на ринку. Маркетингові дослідження знижують ризик ухвалення неправильних рішень. Особливе значення маркетингові дослідження мають при врахування комплаєнс факторів.ukкон'юнктура ринкудослідження маркетинговіінформаціяпідприємство промисловеВплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукціїThesishttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380