Денисюк, ІринаКовтун, Христина2017-11-172017-11-172017Денисюк І. Шляхи покращення комунікативно-діяльнісної компетентності вчителя-словесника у системі суб’єкт-суб’єктних відносин / І. Денисюк, Х. Ковтун // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 3. – С. 37-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32852Розглянуто проблему пошуку шляхів покращення комунікативно-діяльнісної компетентності вчителя-словесника у системі суб’єкт-суб’єктних відносин. Доведено необхідність застосування партнерської взаємодії для підвищення рівня реалізації досліджуваної компетентності. Описано ролі вчителя, за допомогою яких відбувається покращення усіх видів взаємин у процесі навчання та підвищення рівня комунікативно-діяльнісної компетентності, а також зроблено огляд засобів, методів та прийомів, які сприяють її вдосконаленню.The problem of finding ways to improve the communicative and activity competence of a teacher-teacher in the system of subject-subject relations is examined. The necessity of using partner interaction to increase the level of realization of the competence being studied is proved. The role of the teacher is described with the help of which all types of relations in the learning process are improved and the level of communication and activity competence is improved, and an overview of the means, methods and techniques that contribute to its improvement is given.ukінтерактивна взаємодіякомунікативний підхідлінгводидактичні знаннядіалогізмinteractive interactioncommunicative approachlinguodidactic knowledgeШляхи покращення комунікативно-діяльнісної компетентності вчителя-словесника у системі суб’єкт-суб’єктних відносинWays to improve the communicative-and-activity of the teacher-sworder in the system of subject-subject relationsArticle