Ілляшенко, Сергій МиколайовичГолишева, Євгенія Олексіївна2020-03-302020-03-302009Ілляшенко С. М. Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку / С. М. Ілляшенко, Є. О. Голишева // Механізм регулювання економіки. – 2009. – № 2. – С. 175-181.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45325Розглянуто Anholt Nation Brands Index як перший індекс оцінки брендів країн. Проаналізовано основні показники рівня соціально-економічного розвитку, у яких враховується імідж країни за кордоном. Визначена залежність між брендом країни та її соціально-економічним розвитком. Запропоновані заходи покращання бренду України.ukміжнародний іміджтуризмекспортінвестиціїіндекс людського розвиткуіндекс економічної свободиАналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвиткуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788