Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаТкачова, Надія Петрівна2017-01-262017-01-262015Перерва П. Г. Дослідження стадій інноваційного циклу життя товару / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 136-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26647Теорія інновацій визначає інновацій цикл життя товару як взаємозалежний комплекс робіт і дій від пошуку нових ідей принципових науково-природничих, технічних і організаційних можливостей до їхнього прикладного дослідження, конструкторської розробки, дослідної перевірки, впровадження, освоєння й практичного використання.ukвитратиприбутокнововведеннядослідження прикладнірозробкавиробництвоексплуатаціяплануванняорганізаціяконтрольвпровадженнятоварринокстратегія економічнаДослідження стадій інноваційного циклу життя товаруThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329