Сорока, Єлизавета ОлександрівнаКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПерерва, Петро Григорович2023-06-092023-06-092023Сорока Є. Комплаєнс як інноваційна технологія боротьби з корупцією [Електронний ресурс] / Є. Сорока, Т. Кобєлєва, П. Перерва // Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 22-23 березня 2023 р. / оргком.: Л. Гнатишин [та ін.] ; Львів. нац. ун-т природокористування. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2023. – Ч. 2. – С. 395-397. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66092.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66092Обгрунтовано, що комплаєнс є управлінською функцією, спрямованою на ведення бізнесу відповідно до чинного законодавства, правил, кодексів та стандартів, встановлених компетентною владою, професійними асоціаціями та внутрішніми документами фінансової установи. Як напрям діяльності комплаєнс націлений на досягнення такого рівня відносин між організації, його клієнтами, контрагентами, партнерами та працівниками, коли ці відносини характеризуються справедливістю, взаємною довірою та співпрацею, наміром не допустити конфлікту інтересів, а також дотримуватися норм застосовного законодавства та положень внутрішніх нормативних актів та розпорядчих документів організації.ukекономічна безпекакомплаєнскорупціяшахрайствоправові заходиКомплаєнс як інноваційна технологія боротьби з корупцієюArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329