Ілляшенко, Сергій Миколайович2024-04-182024-04-182024Ілляшенко С. М. Фактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інновацій / С. М. Ілляшенко // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій : зб. наук. пр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 берез. 2024 р. / ред. В. О. Петренка, В. М. Молоканової, Г. К. Дорожка ; Укр. держ. ун-т науки і технологій [та ін.]. – Дніпро : УДУНТ, 2024. – С. 412-416.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76583Окреслено і систематизовано фактори ризику на етапах типового інноваційного процесу, що поглиблює засади маркетингу і менеджменту інновацій в частині формування їх інформаційно-аналітичної бази.The risk factors at the stages of a typical innovation process are outlined and systematized, which deepens the principles of marketing and management of innovations in terms of the formation of their information and analytical base.ukінноваційні ризикиінноваційний процесмаркетинг інноваційінноваційний менеджментуправління ризикамиinnovation risksinnovation processmarketing of innovationsinnovation managementrisk managementФактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інноваційRisk Factors at the Stages of the Innovation Process: Marketing and Management of InnovationsArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788