Зубкова, Т. А.Літвиненко, Марія Владиславна2022-04-122022-04-122016Зубкова Т. А Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній силі маркетингу / Т. А. Зубкова, М. В. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. статей 4-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конференції (м. Харків, 24-25 березня 2016 р.) / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2016. – C. 479-486.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56418Обґрунтовано, що формування стійких конкурентних переваг здійснюється на основі найбільш повного взаємозв'язку стратегічних можливостей підприємств з внутрішнім потенціалом. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі стратегічного конкурентного аналізу.ukстратегічні можливості підприємстврозвиток рослинництвапідвищення родючості землістратегічне управління підприємствамиконкурентоспроможністьконкуренціяСтворення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній сили маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302