Шипуліна, Юлія СергіївнаГлавчев, Дмитро Максимович2024-03-182024-03-182023Шипуліна Ю. С. Проблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелекту / Ю. С. Шипуліна, Д. М. Главчев // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 815.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75687ukмаркетингова діагностикаштучний інтелектінструменти штучного інтелектугенераціяекспериментиChatGPTрезультати генераціїдостовірність інформаціїмаркетингові дослідженнядопоміжні засобиПроблеми проведення маркетингової діагностики за допомогою інструментів штучного інтелектуArticle