Мирошник, Тетяна ОлегівнаКобєлєва, Тетяна Олександрівна2024-08-052024-08-052023Мирошник Т. О. Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу / Мирошник Т. О., Кобєлєва Т. О. // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2023 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2023" : труди 14-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 26 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2023. – С. 62-65.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79887ukосвітні послугимаркетингбрендекономічна діяльністьфінансиіміджБренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладуArticlehttps://orcid.org/0009-0007-4464-9863https://orcid.org/0000-0001-6618-0380