Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-03-302020-03-302007Ілляшенко С. М. Аналіз ринку для товарних інновацій / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 1. – С. 63-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45328Розкрито специфічні риси аналізу попиту на ринку нових товарів. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня обґрунтованості інноваційних рішень, що ґрунтуються на результатах маркетингових ринкових досліджень.ukекономічне зростанняринкові потребитоваровиробникимаркетингові дослідженнякласифікація незадоволених потреб споживачівАналіз ринку для товарних інноваційArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788