Сахно, В. П.Поляков, В. М.Глінчук, В. М.Босенко, В. М.2014-06-022014-06-022014Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху / В. П. Сахно [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 8 (1051). – С. 40-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6994Проведена порівняльна оцінка показників стійкості руху триланкових автопоїздів різних компонувальних схем у неусталених режимах руху. Пропонується розглядати питання стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху на прикладі автопоїзда типу «B-Duble». Зроблено висновок про те, що на неусталених режимах руху триланковий автопоїзд типу „BDouble” має кращі показники стійкості у порівнянні з автопоїздами інших компонувальних схем – з напівпричепом на підкатному візку „Dolly”, сідельно-причіпним і причіпним з двома причепами.There have been suggested to consider the matters of stability for trimeric road-trains in unstable state of movement by the example of trimeric road-train “B-Duble” type. Have been drown a conclusion that the trimeric road-train “B-Duble” type provide with best indicators of stability in unstable state of movement in comparison with road-trains – with semitrailer on movable truck “Dolly”, with saddle-trailed and trailed with two trailers.ukавтопоїзднапівпричіппричіпманеврroad-trainsemitrailertrailerequationsstabilitymanoeuvreslip angleПорівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах рухуComparative estimation of the factors to stability for trimeric road-trains in unstable state of movementArticle