Чмерук, Т. Ю.2024-04-202024-04-202024Чмерук Т. Ю. Моніторинг та аналіз коливань попиту в режимі реального часу, як обов'язкова складова маркетингового забезпечення планування обсягів виробництва / Чмерук Т. Ю. // VІ Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 року : зб. тез доп. : у 2-х т. Т. 1. / ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет" [та ін.]. – Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024 – С. 119-120.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76596ukпопитмаркетингмаркетингове забезпеченнявиробництвообсяги виробництваколивання попитуМоніторинг та аналіз коливань попиту в режимі реального часу, як обов'язкова складова маркетингового забезпечення планування обсягів виробництваArticle