Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаГоровий, Дмитро Анатолійович2023-02-132023-02-132023Чернобровкіна С. В. Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : монографія / С. В. Чернобровкіна, Д. А. Горовий ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Іванченко І. С., 2023. – 230 с. : іл.978-617-8059-81-1https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62331В монографії викладено сучасні уявлення про маркетингові комунікації машинобудівних підприємств. Розглянуто питання класифікації засобів комунікацій промислових підприємств, впливу засобів маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства, витрат на засоби маркетингових комунікацій на прикладі машинобудівних підприємств України. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі маркетингу.ukмонографіяекономічна діяльністьмашинобудуваннямаркетингкомунікаційна діяльністьфінансиФормування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємствMonographhttps://orcid.org/0000-0001-6309-6466https://orcid.org/0000-0002-0416-3857