Кітченко, Олена МиколаївнаГринькова, О. К.2023-01-172023-01-172022Кітченко О. М. Аналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-мікс [Електронний ресурс] / О. М. Кітченко, О. К. Гринькова // Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15-16 листопада 2022 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – С. 135-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61350ukstart-up проєктимаркетингова стратегіяаналіз продуктуспоживачпокупка продуктуАналіз продукту та цільової аудиторії як ключові елементи концепції маркетинг-міксArticle