Ларка, Людмила Сергіївна2024-02-052024-02-052023Ларка Л. С. Формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки України / Людмила Ларка // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки = Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. – 2023. – № 6 (324). – С. 128-132.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73698У статті досліджено особливості періоду повоєнного відновлення економіки України та їх вплив на склад портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємств. Обґрунтовано, що у повоєнний період для планування маркетингової діяльності підприємств актуальними будуть положення концепції антикризового маркетингу. Визначено найбільш поширені інструменти цифрового маркетингу. Запропоноване визначення поняття «портфель інструментів цифрового маркетингу підприємства». Розроблено алгоритм формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що аудит маркетингової діяльності підприємства є фундаментом для формування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства. Визначено, що проведення маркетингових досліджень сприятиме підвищенню точності планування маркетингової антикризової програми підприємства. Запропоновано застосовувати критерії прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику при виборі оптимальних альтернатив досягнення маркетингових цілей підприємства у повоєнний період. Визначено, що проведення моніторингу рівня раціональності складу портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства є необхідною умовою контролю маркетингової діяльності підприємства. Досліджено доцільність орієнтування на проактивну стратегію при здійсненні маркетингової діяльності.ukцифровий маркетингпортфель інструментівантикризове управлінняантикризовий маркетингбізнес-середовищемаркетинговий бюджетсценаріїdigital marketinga portfolio of digital marketing toolscrisis managementanti-crisis marketingbusiness environmentmarketing budgetscenariosФормування портфелю інструментів цифрового маркетингу підприємства в умовах відновлення економіки УкраїниFormation of the portfolio of digital marketing tools of the enterprise under the recovery of the economy of UkraineArticlehttps://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-20https://orcid.org/0000-0002-8184-5464