Ілляшенко, Сергій МиколайовичІлляшенко, Наталія СергіївнаШипуліна, Юлія Сергіївна2021-06-142021-06-142021Ілляшенко С. М. Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти : кол. монографія / заг. ред. Є. В. Ромат, С. Ф. Смерічевський. – Київ : Студцентр, 2021. – Розд. 2. – С. 120-137.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53141Визначено особливості застосування інструментів і методів маркетингу знань на етапах розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Практичне впровадження представлених розробок надає можливість цілесп-рямовано управляти на засадах маркетингу формуванням і реалізацією конкурентних переваг промислових підприємств в основу яких покладено актуальні релевантні знанні щодо закономірностей зміни векторів впливу факторів зовнішнього середовища, стану наявного потенціалу інноваційного роз-витку підприємств і ефективних способів його посилення та реалізації.The peculiarities of application of tools and methods of marketing of knowledge at the stages of development and implementation of strategies of innovative development of industrial enterprise in conditions of transformation of technological institutions are determined. The practical implementation of the presented developments provides an opportunity to manage on the basis of marketing the formation and implementation of competitive advantages of industrial enterprises, which are based on relevant knowledge about the patterns of change in the vectors of influence of environmental factors, the state of the existing potential of innovative development of enterprises and effective ways of its strengthening and implementation.ukмаркетинг знаньуправління стратегіямистратегічне управлінняінноваційний розвитокпромислове підприємствоmarketing knowledgestrategy managementstrategic managementinnovative developmentindustrial enterpriseМаркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємстваKnowledge marketing in strategy management of industrial enterprises' innovative developmentBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-1426-1215https://orcid.org/0000-0002-8133-578X