Ілляшенко, Сергій МиколайовичЗаруба, Віктор ЯковлевичМельник, Леонід ГригоровичПерерва, Петро ГригоровичРешетнікова, І. Л.Біловодська, Олена АнатоліївнаБожкова, Вікторія ВікторівнаВасильєва, Т. А.Грозний, І. С.Карпенко, Н. В.Олефіренко, О. М.Прокопенко, О. В.Решетнікова, Г. С.Тєлєтов, О. С.Шипуліна, Юлія СергіївнаБашук, Т. Ю.Дегтярьова, І. Б.Дериколенко, О. М.Ілляшенко, Наталія СергіївнаКарпіщенко, М. Ю.Карпіщенко, О. О.Міцура, О. О.Нагорний, Є. І.Симоненко, М. Ю.Суярова, О. Ю.Троян, М. Ю.Ходак, М. І.Школа, В. Ю.2017-03-212017-03-212008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615 с.978-966-680-403-0https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.ukринок інноваційпопитпродукціятоварпідприємство машинобудівнерозвиток сталийканал маркетинговийспоживачімодель економіко-математичнастратегіяефективність економічнарекламапотенціал інноваційнийМаркетинг інновацій і інновації в маркетингуBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-3796-7544