Ілляшенко, Сергій Миколайович2024-10-252024Ілляшенко С. М. Маркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблеми [Електронне видання] / Ілляшенко С. М. // Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : abstracts of the 15th Intern. sci. and practical conf., in memory of Professor Yevhen Krykavskyi, Lviv, October 17–18, 2024 = Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 162-164. – отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82753Запропонована періодизація етапів цифрової трансформації економіки України. Виконано аналіз перспектив і проблем розвитку маркетингу і логістики на виділених етапах.Periodization of the stages of digital transformation of the Ukrainian economy is proposed. An analysis of the prospects and problems of development of marketing and logistics at the selected stages is carried out.ukмаркетинглогістикацифровізація економікиmarketinglogisticsdigitalization of the economyМаркетинг і логістика в умовах цифрової трансформації економіки України: перспективи і проблемиMarketing and Logistics in the Context of Digital Transformation of the Ukrainian Economy: Prospects and ProblemsArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788