Машейко, Ганна ОлександрівнаОрловський, Дмитро Леонідович2020-08-062020-08-062015Машейко Г. О. Розпізнавання стану клієнта як складова частина клієнтоорієнтованої стратегії підприємства / Г. О. Машейко, Д. Л. Орловський // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 23.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47660ukриноквзаємовідносинивигідні стосункиконкуренціяРозпізнавання стану клієнта як складова частина клієнтоорієнтованої стратегії підприємстваThesis