Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаЧубченко, Г. В.2014-05-272014-05-272012Гапоненко О. Є. Використання маркетингових інструментів для просування нового товару на ринок / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 22-26.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6839В статті розглядається проблема виведення та просування нового товару на ринок за допомогою маркетингових інструментів. Досліджений механізм просування нового товару, наведені етапи комерціалізації товару та засоби реклами, що спрощують процес просування продукції для кінцевого споживача.The article describes the problem of raising and promoting new spot at market with the help of marketing tools. Mechanism of new spot promoting examined. Stages of spot commercialization and advertising media are leaded, which simplified of product promotion process for customer.ukпозиціонуванняпросуваннякомерціалізаціямаркетингові інструментиkeepingadvancementcommercializationmarketings instrumentsВикористання маркетингових інструментів для просування нового товару на ринокArticle