Перерва, Петро ГригоровичТкачова, Надія Петрівна2017-01-312017-01-312011Перерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2011. ‒ № 4, т. 1. – С. 55-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26812Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.It is analyzed the essence of synergistic competitive benchmarking. The classification of types of synergies is developed. It is determined the sources of synergies in conducting benchmarking of competitive advantages. It is proposed methodological framework definition of synergy in the formation of competitive advantage.ukконкурентоспроможністьпідприємство машинобудівнеефективність виробництваcompetitivenessmachine-building enterprisesperformanceСинергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних перевагSynergetic effect of benchmarking competitive advantagesArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329