Сорокотяга, М. І.2023-10-282023-10-282017Сорокотяга М. І. Конкурентоспроможність як маркетинговий показник / М. І. Сорокотяга // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2017" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 27 грудня 2017 р. / ред.: П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Томенко Ю. І., 2017. – С. 38-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70204ukконкурентоспроможністьмаркетинговий показникпідприємствопродукціяекономікаприбутокКонкурентоспроможність як маркетинговий показникArticle