Косенко, Софія АндріївнаТкачов, Максим МихайловичТкачова, Надія Петрівна2024-09-122024-09-122024Косенко С. А. Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами [Електронний ресурс] / Косенко Софія, Ткачов максим, Ткачова Надія // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, [28-29 березня 2024 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава : [ПДАУ], 2024. – С. 1052-1054. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1wknSpC3qvMlIpLk2SVARpHpAeVk-Kpvl/view, вільний (дата звернення 12.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81195Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілейukтуристичний бізнесрекламасоціальні мережіінтернеттуристичні підприємстваефективністьПросування туристичного бузнесу засобами інтернет-рекламиArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3840-4516https://orcid.org/0000-0001-7607-9462