Перерва, Петро Григорович2014-05-202014-05-202012Перерва П. Г. Інноваційні технології проведення маркетингового аудиту на підприємстві / П. Г. Перерва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 4. – С. 98-105.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6228Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.Is offered methodological approach conduct external and internal audit The marketing activity of industrial enterprise. Is substantiated factors, what define the effectiveness of conduct audit marketing.ukмаркетингаудит маркетингової діяльностітехнологіїпромислове підприємствоІнноваційні технології проведення маркетингового аудиту на підприємствіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329