Райко, Діана ВалеріївнаКролівець, Ігор ВалерійовичПаймаш, Ганна Василівна2023-12-092023-12-092023Райко Д. В. Вплив цифровізації маркетингу на ефективність виробництва [Електронний ресурс] / Райко Д. В., Кролівець І. В., Паймаш Г. В. // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. / гол. ред. Михайлов В. М. – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2023. – С. 174-176. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM) ; 12 см. – Назва з тит. екрана. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71667.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71667ukінформаційні технологіїмаркетингцифровізаціяінноваційна діяльністьринкові відносиниВплив цифровізації маркетингу на ефективність виробництваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103Xhttps://orcid.org/0009-0002-3966-6822https://orcid.org/0000-0003-0588-328X