Сухенко, Ольга ВалеріївнаЄвтушенко, Наталія Сергіївна2024-09-112024-09-112024-06-05Сухенко О. В. Аспекти екологічного виховання здобувачів освіти технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Сухенко Ольга Валеріївна, Євтушенко Наталія Сергіївна // Охорона довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 05 червня 2024 року, м. Запоріжжя / ред.: Паржницького О. В., Петерик С. М., Матяшевої О. Б. – Електрон. текст. дані. – Запоріжжя : Просвіта, 2024, – С. 326-329. – Отримано з https://nmc-pto.zp.ua/metodychnyy-kabinet-novyy/#tab-id-11, вільний (дата звернення 11.09.2024)https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81155Екологічна освіченість включає переконання в відношенні особистості до діяльності щодо захисту природи, поліпшення екологічної складової свого життя та діяльності. Вона має на увазі розвинене бажання поводитися так, щоб мінімізувати негативний вплив на природні об'єкти, мати екологічно пропорційні цілі, завдання, плани, наміри у житті, діяльності, вчинках, та дії при повній неприйнятності нанесення шкоди природі. Проте екологічна освіченість не вичерпується формальними знаннями у сфері екології. Можна мати знання, але не вміти ними користуватися, тому необхідно враховувати ступінь практичного володіння цими знаннями. Відповідно, найважливішою компонентою екологічної культури виступає екологічний досвід та екологічна поведінка. Це означає сукупність умінь поводитися екологічно, стійких навичок постійного та овсякденного дотримання екологічних вимог, прагнення безперервно розширювати свою участь в екологічних заходах.ukекологічна безпекаосвітаздобувачі освітитехнічні спеціальностіекологічна свідомістьзахист довкілляАспекти екологічного виховання здобувачів освіти технічних спеціальностейArticlehttps://orcid.org/0000-0003-0217-3450