Шарова, С. В.2016-11-092016-11-092010Шарова С. В. Маркетингові дослідження регіонального управління нерухомістю / С. В. Шарова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 8. – С. 209-215.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24449В статті розглянуто маркетингову діяльність на ринку нерухомості, що виступає надійним інструментарієм розробки стратегії і тактики регіональних перетворень.The paper scrutinizes marketing activity on the real estate market, that appears the reliable set of instruments of strategy and tactics of regional transformations.ukнерухоме майноспоживачіконкурентоспроможністьінвестиційне просуванняпотенціалМаркетингові дослідження регіонального управління нерухомістюArticle