Ларка, Людмила Сергіївна2023-06-012023-06-012023Ларка Л. С. Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу / Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 745.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65724Систематизовано ключові напрями антикризового маркетингу. Наведені кількісні та якісні показники ефективності маркетингових досліджень, які доцільно застосовувати у межах діагностики маркетингової діяльності підприємства.ukмаркетингова діагностикаантикризовий менеджментантикризовий маркетингпревентивний маркетингМаркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464