Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-06-192020-06-192020Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу знань в управлінні брендом університету / С. М. Ілляшенко // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11 червня 2020 р. / відп. ред. Є. В. Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2020. – С. 68-69.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47033Укрупнено визначено основні завдання маркетингу знань в управлінні брендом закладу вищої освіти у контексті посилення його потужності/сили.The main tasks of marketing knowledge in the management of higher education brand in the context of strengthening of its power/strength are determined.ukбренд-менеджмент університетумаркетинг знаньринок науково-освітніх послугпотужність брендуbrand management of the universityknowledge marketingmarket of scientific and educational servicesЗавдання маркетингу знань в управлінні брендом університетуThe goal of knowledge marketing in university brand managementThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788