Романовський, Олександр Георгійович2015-01-222015-01-222010Романовський О. Г. Самовдосконалення та самоосвіта як показники рівня професіоналізму / О. Г. Романовський // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 26 (30). – С. 11-19.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12155Автор розглядає сутність поняття «самовдосконалення» та «самоосвіти» як показники, що суттєво впливають на підвищення рівня професіоналізму. У статті з‘ясовано основні складові самоосвіти та її функції. Розкрито зміст поняття «самостійної роботи» та її роль у процесі засвоєння знань людьми, що отримують вищу освіту, а також здійснено аналіз змісту дефініції «студент» як суб‘єкта освітнього процесуAn author examines essence of notion of «self-perfection» and «self-education» as indexes, that substantially affect the increase of level of professionalism. In the article the basic constituents of self-education and its function are found out. Maintenance of notion of «independent work» and its role in the process of mastering of knowledge‘s by people is exposed, that higher education is got, and also the analysis of maintenance of definitions is carried out «student» as a subject of educational processukмодернізація освітипрофесійна майстерністьсаморозвитоксамостійністьсамопізнанняфункції самоосвітиінформатизаціяСамовдосконалення та самоосвіта як показники рівня професіоналізмуSelf-perfection and self-education as indexes of level of professionalismArticle