Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаКлиментова, Марія Віталіївна2024-08-282024-08-282024Кобєлєва Т. О. Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію / Т. О. Кобєлєва, М. В. Климентова // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 27-28 березня, 2024 р. / М-во освіти і науки України ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2024. – Ч. 2. – С. 270-273.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80508Визначено, що ціна на нову продукцію часто залежить не так від якості та ефективності розробок, як від супутніх факторів та умов. У разі ринкової економіки новий виріб має бути конкурентоспроможним, тобто. нова продукція повинна бути не тільки високоефективною в порівнянні з випускається, але і мати високий техніко - економічний рівень. Цей показник повинен враховувати продуктивність, питомі витрати сировини, експлуатаційні витрати, надійність, якість та інші корисні властивості виробу. Як правило, ціна такого виробу, що поставляється на ринок, – результат маркетингових досліджень підприємства – виробника.ukінтелектуальна власністьнауково-технічна продукціяціниметодиОсобливості встановлення цін на науково-технічну продукціюArticlehttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380