Стригуль, Лариса Станіславівна2023-11-082023-11-082023Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу" [Електронний ресурс] : для студентів другого (магістерського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання зі спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" / уклад. Л. С. Стригуль ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 44 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70565.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70565Вивчення дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» відбувається шляхом розкриття тем на лекціях, закріплення теоретичного матеріалу на практичних заняттях та під час самостійної роботи. На лекційних, практичних заняттях розглядаються найважливіші та найскладніші питання. Решту питань студенти повинні опрацювати самостійно. Отже, вивчення навчальної дисципліни «Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу» потребує певної самостійної роботи студентів із метою поглиблення знань щодо специфіки впровадження міжнародних стандартів якості обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу, їх нормативно-правового та методичного забезпечення тощо. Це передбачає опрацювання літературних джерел щодо окремих питань, винесених на самостійне опрацювання, а також написання індивідуального навчального завдання. Вивчення теоретичних положень навчальної дисципліни потребує закріплення на практиці.ukметодичні вказівкипрактичні заняттясфера гостинностіготельно-ресторанний бізнесуправління якістюстандартизація послугсертифікація послугМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стандарти та якість обслуговування у закладах готельно-ресторанного бізнесу"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-2343-4234