Райко, Діана ВалеріївнаСолошенко, Андрій2024-06-032024-06-032024Райко Д. В. Особливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стану [Електронний ресурс] / Райко Діана, Солошенко Андрій // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 64-66. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/Матеріали_конференції_Маркетингові-технології-в-управлінні-1.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77993ukмаркетингмаркетингові технологіїальтернативні стратегіїкризовий маркетингоцінка ефективностістратегічне плануванняmarketingmarketing technologiesalternative strategiescrisis marketingperformance evaluationstrategic planningОсобливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стануPeculiarities of adaptation of marketing technologies to the conditions of martial lawArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X