Гогіна, А. А.2023-08-082023-08-082020Гогіна А. А. Імідж підприємства, як інструмент підвищення конкурентоспроможності / А. А. Гогіна // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2020" : тр. 11-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 25 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 216-218.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67875ukінформація про підприємстворезультат діяльності підприємствапідтримка лояльностібренд підприємствазасоби масової комунікаціїметоди іміджевої рекламиІмідж підприємства, як інструмент підвищення конкурентоспроможностіArticle