Саппа, Ганна-Марія Миколаївна2014-05-042014-05-042011Саппа Г.-М. М. Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз / Г.-М. М. Саппа // Вісник Харк. нац. ун-ту внутришніх справ. – Харків : ХНУВС, 2011. – № 2 (53). – С. 343-352.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5846Проведено модельний аналіз процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Модель професійного самовизначення учнівської молоді включає в себе певні стадії і фактори, які складають структуру процесу, що відтворюється за принципом соціалізації.The model analysis of process of professional self-determination of school’s young people is conducted. The model of professional self-determination of school’s young people plugs in itself the certain stages and factors, that make structure of process that is recreated on principle of socialization.ukсоціалізація особистостіпринцип соціалізаціїпрофесійний розвитокпрофесійне становленнядіахронічна структурадіахронний підхідсинхронна структураПроцес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналізArticle