Перерва, Петро ГригоровичЛастовка, К. В.Журба, Є. В.Утєнкова, О. А.2020-11-112020-11-112020Особливості аналізу і вибору сегментів міжнародних ринків / П. Г. Перерва [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 50-52.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49235ukринкова сегментаціяпотенційні споживачіцільові ринкизбутОсобливості аналізу і вибору сегментів міжнародних ринківThesis