Кривопішин, О. М.2014-03-192014-03-192013Кривопішин О. М. Залучення приватних інвестицій для залізничного будівництва Російської імперії у другій половині XIX ст. / О. М. Кривопішин // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Історія науки і техніки. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 10 (984). – С. 68-73.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4896У статті висвітлена роль акціонерних товариств і концесій для залізничного будівництва на його початковому етапі в Російській імперії у другій половині ХІХ ст., проаналізовано взаємовідносини держави та приватного капіталу. Доведено, що початковий етап будівництва залізничної мережі був для уряду збитковим, що й стимулювало залучення приватної ініціативи в даному питанні.In the article the role of corporations and concessions for railway construction in its initial phase in the Russian Empire in the nineteenth century was shown, the relationships between the state and private capital were analyzed. It is proved that the initial phase of construction of the railway network was unprofitable for the government, and that has stimulated the involvement of private initiative in this matter.ukконцесіятовариство акціонернекапітал приватнийrailway transportbuildinginvestmentsconcessionЗалучення приватних інвестицій для залізничного будівництва Російської імперії у другій половині XIX ст.Article