Сударкіна, Світлана ПетрівнаМанжос, М. І.Манчинська, Ю. В.Попова, О. М.2014-04-242014-04-242013Методи оцінки і подолання маркетингових ризиків / С. П. Сударкіна, М. І. Манжос, Ю. В. Манчинська, О. М. Попова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 22 (995). – С. 13-21.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5696У статті розглянуто важливість та необхідність прогнозування ризиків в діяльності підприємства. Визначено основні види ризиків, методи їх оцінки та подолання.This article is about the importance and necessity of forecasting risk in the enterprise. The main types of risks, methods of assessment and overcoming are determined.ukризик-менеджментстрахуванняхеджуваннядиверсифікаціяаналіз якіснийаналіз кількіснийinsurancehedgingdiversificationrisk assessment methodsqualitative analysisquantitative analysisoptimal portfolio measuresМетоди оцінки і подолання маркетингових ризиківArticle