Fedotova, I. V.Kurbanov, E. M.2024-02-132024-02-132023Fedotova I. V. Understanding the types and importance of consumer loyalty in business / I. V. Fedotova, E. M. Kurbanov // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 635.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74047enconsumer loyaltymarketing strategyperceived loyaltyimage of the companybrandbehavioral loyaltyproduct qualityservice qualitycomprehensive loyaltycooperationrepeat purchaseslevel of loyaltycustomer baseлояльність споживачівмаркетингова стратегіяуявна лояльністьімідж компаніїбрендповедінкова лояльністьякість продукціїякість обслуговуваннякомплексна лояльністьспівпрацяповторні покупкирівень лояльностіклієнтська базаUnderstanding the types and importance of consumer loyalty in businessArticle