Пономарьов, Владислав Дмитрович2024-10-262024Пономарьов В. Д. Економічні детермінанти ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Пономарьов В. Д. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації = Marketing and logistics in the management system: challenges of digital globalization : тези доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., пам'яті професора Євгена Крикавського, Львів, 17–18 жовтня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. – С. 324-325. – Отримано з: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/attachments/2024/oct/36215/zbirnikml2024fin1111.pdf, вільний (дата звернення 26.10.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82809Ефективність маркетингової діяльності промислового підприємства залежить від комплексу економічних детермінант, серед яких важливе значення мають витрати на маркетинг, технологічні інновації, конкурентне середовище, цінова політика, споживчий попит та економічна стабільність.ukмаркетингова діяльністьринкова економікаефективністьпромислові підприємстваінноваціїмаркетингові технологіїЕкономічні детермінанти ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваArticlehttps://orcid.org/0009-0003-4616-000X