Дрепін, Іван МиколайовичРайко, Діана Валеріївна2025-01-032024Дрепін І. М. Культурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в Україну / Дрепін І. М., Райко Д. В. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 22-23.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84867ukмаркетингтуристична діяльністьцифровізаціяінформаційні технологіїконкурентоспроможністьбрендингКультурний туризм: маркетингові стратегії для залучення іноземних туристів в УкраїнуArticlehttps://orcid.org/0009-0005-1148-6899https://orcid.org/0000-0002-9307-103X