Маковоз, Оксана Сергіївна2020-06-182020-06-182016Маковоз О. С. Маркетинговий рейтинг як фактор конкурентоспроможності підприємства / О. С. Маковоз // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Економічні науки. – 2016. – Вип. 11. – С. 473-479.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47023Досліджено процес формування маркетингових рейтингів підприємство щодо оцінки успішності їх діяльності. Проаналізовано основні дефініції сутності конкурентоспроможність підприємства, запропоновано основні складові маркетингового рейтингу підприємств щодо оцінки рівня їхньої конкурентоспроможності. Охарактеризовано сучасний стан складання рейтингів підприємств щодо оцінки наявних та виявлення можливих ресурсів.The process of forming of the marketing rating is investigational enterprise in relation to the estimation of success of their activity. Basic definitions of essence are analysed competitiveness of enterprise, the basic constituents of the marketing rating of enterprises are offered in relation to the estimation of level of their competitiveness. The modern state of stowage of rating of enterprises is described in relation to the estimation of present and exposure of possible resources.ukрейтингконкурентоспроможністьпідприємствопотенціалоцінкамаркетинговий рейтингratingcompetitivenessenterprisepotentialestimationmarketing ratingМаркетинговий рейтинг як фактор конкурентоспроможності підприємстваMarketing rating as factor of competitiveness of the enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0001-8728-1500