Чернишенко, Олена Іванівна2024-09-072024-09-072024Чернишенко О. І. Собівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програми [Електронний ресурс] / О. І. Чернишенко ; наук. керівник Т. О. Кобєлєва // Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки : зб. тез 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Миколаїв, 08-09 трав. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2024. – С. 302-304. – Отримано з https://www.mnau.edu.ua/files/nauk_prof_konf/zbirnyk-tez-09-05-24.pdf, вільний (дата звернення 07.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80952У доповіді розглядається роль зниження собівартості у досягненні ринкового успіху для підприємств. Зазначається, що ефективне управління собівартістю може мати вирішальне значення для забезпечення конкурентних переваг та стійкого розвитку на ринку. Виокремлюються декілька ключових аспектів зменшення собівартості, включаючи оптимізацію виробничих процесів, ефективне використання ресурсів, автоматизацію та вдосконалення технологій.ukвитратисобівартістьприбутокобсяг реалізаціїаграрні підприємстваСобівартість продукції як фактор ринкового успіху продовольчої програмиArticle